FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2013. december 31., kedd

A nagy évértékelő bejegyzés

Itt is vagyok 2013 utolsó blogbejegyzésével, amiben szeretném egy kicsit értékelni az évet.
Kezdjük a dolog személyesebb oldalával, amiről nem fogok túl sokat írni, hiszen nem erről szól a blog.
Szóval számomra 2013 egy érzelmi hullámvasút volt. Szárnyaltam fent a magasban, de voltam sokszor a legalján is. Sok jó dolog történt velem az évben, de ugyanakkor sok rossz is.Azt hiszem életem egyik legjobb és legrosszabb pillanata is ebben az évben volt. Rengeteget tanultam az életről, az emberekről, szóval 2013 nagyon tanulságos volt.

Igazából a blogról nem tudok egész évben beszélni, hiszen csak nyár elején nyitottam meg. Elég nagy vállalkozás volt a részemről, mert nagyon régóta akartam, de sosem voltam elég elszánt, a másik dolog, ami visszatartott, hogy rengeteg ilyen blog van már, én meg a világon a legjobban a tömeg cuccokat utálom. Ezért az elejétől fogva az egyediségre törekedtem, ami többé kevésbé sikerült is.
A blog életében is voltak hullámvölgyek és igazán sikeres időszakok is. Már az elején is sokan voltatok kíváncsiak a véleményemre, a nyaram elég nagy része kritika írással telt, aminek hihetetlenül örültem, mivel ez volt a célom. Jó volt látni, hogy megfogadtátok a tanácsaimat. Hál istennek negatív kritikákat nem nagyon kaptam, egyet leszámítva, ami totálisan alaptalan volt, szóval nem is érdekelt annyira.
A blog legnagyobb mélypontja a szeptemberi és októberi hónap volt. Sajnos az iskola miatt alig tudtam írni. Őszinte leszek veletek. Lett volna időm a blogra, de egyszerűen amikor nem tanultam jól esett lustálkodni, semmit sem csinálni. Ez meg is látszódott akkoriban, mert a látogatottság visszaesett, nem kértetek kritikákat, amit meg is értek és rettentően sajnálom.
A másik oka ennek a mélypontnak, hogy egy másik blogot próbáltam írni, ami teljesen nem az én világom és nem is ment, de még is erőltettem, és ez elvette a blogokra fordított energiám nagy részét.
Aztán nemrég végre beláttam, hogy ez az ami nekem megy és ezt örömmel csinálom és az embereknek tetszik is. Azóta gőzerővel gyártom a bejegyzéseket és bár félek mi lesz, ha elkezdődik az iskola, de megígérem, hogy továbbra is ezerrel pörögni fog a blog. Ez lesz az egyik új évi fogadalmam.

Nézzük a statisztikákat: 
 Június 11 óta:
-4793-an kattintottak a blogra
-108 komment érkezett (az enyémekkel együtt)
-105 bejegyzése született
-86 kritikát írtam meg
-5 rendszeres olvasóm lett (ezzel annyira nem vagyok elégedett remélem egy kicsit több lesz jövőre)
-kb. 50-100-an látogatják a blogot naponta

Köszönetnyilvánítás: 
Köszönöm mindenkinek, aki akár csak egyszer is, de rákattintott a blogra, köszönöm azoknak, akik kritikát kértek, köszönöm azoknak, akik kommenteltek, köszönöm a rendszeres olvasóknak.
Külön szeretném megköszönni Dombi-channek, aki mindig csodálatos fejléceket készít nekem, és segít a blog kinézetét illetően. Köszönöm Roxánának és XxDestinyxX-nek a rengeteg kedves kommentnek, amit mostanában kapok tőletek! Nagyon jól esik.

Végül szeretnék mindenkinek nagyon boldog és sikeres új évet kívánni! 



29 megjegyzés:

  1. Te vagy rajtunk kívül a kedvenc Bloggerem!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon aranyos vagy köszönöm szépen :) Most azért nincs annyi bejegyzés, mert az 5000. oldalmegjelenítést átlépte a blog és egy teljesen új design lesz.

      Törlés
  2. Wow. Amúgy Falatcival van 1 új blogunk.:) ma kezdtük

    VálaszTörlés
  3. Perszee.http://poengyarosok.blogspot.hu/?m=1

    De kiraktuk a blogunkra is.

    VálaszTörlés
  4. nem, ez inkább viccoldal. de amugy alig várom az új design-t!! :) bizti naon jó lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd néha benézek :) Én is nagyon várom, az az igazság, hogy nem én csinálom egy profira bíztam, hogy tökéletes legyen. Remélem hamarosan meglesz! :)

      Törlés
  5. Am.egy másik barátnőmmel is csinálok blogot,az storis.

    VálaszTörlés
  6. Linda, kérhetnék egy szivességet? légyszi majd kommentelj neha a BloggerCicára, meg please iratkozz fel! HA ez nem lenne nagy kérés ;)

    VálaszTörlés
  7. Szia Linda! Mi tartozunk hálával neked! Nem is tudod mennyire izgulok, hogy mit szólsz
    majd az én blogomhoz. Nagyon jó ez a blog ne hagyd abba soha. Boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm. :) Annyira aranyosak vagytok. <3 Igyekszem a kritikáddal, csak addig, amíg az új design kész nem lesz nem szeretnék érdemleges bejegyzéseket írni.
      Neked is nagyon boldog új évet!

      Törlés
  8. Úristen, csak néhány percre megyek el, és máris 23 kommented van XD nekem össz vissz van 10
    :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A 23 kb. felét én írtam, válaszoltam a ti kommentjeitekre. :)
      Még nagyon az elején vagy a blognak, ha beindul majd többen fognak kommentelni, és én is fogok szóval hamarosan több is lesz. :)

      Törlés
  9. Linda, ezt ne vedd tolakodásnak. Te hány éves vagy?
    Ha majd egyszer híres leszek megemlítelek. ( nem blogolás miatt leszek híres.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dehogy veszem tolakodásnak, tudom hogy a legtöbb blogger nem szereti reklámozni, de én szívesen megmondom. 16 vagyok.
      Aranyos vagy. :) Az éneklés miatt leszel majd híres? Olvastam a blogodon, hogy jelentkeztél az ének iskolájába. A múltkori évadot nagyon szerettem, tuti most is nézni fogom. Remélem benne leszel. :)

      Törlés
    2. Wow. Én Agatánál fiatalabb vagyok.;) 1-2 évvel

      Törlés
  10. Tényleg 16 éves vagy? wow. Én azért kicsit fiatalabb vok :)
    Remélem nem égetem le magam előtted az ének iskolájában. Mert te azért nekem fontos személy vagy.
    Tudod nem akarok nyomulni de tök jó fej vagy, nem muszály de leírhatnád az e-mail címed. Nem fontos csak tök jó veled dumálni, és nem akarok itt az üzenőfaladon "levelezgetni"

    VálaszTörlés