FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2014. január 12., vasárnap

Blogkritika 90: Rajongásaim

Link: http://www.rajongasaim.blogspot.hu/

Kinézet: Általában nem jó ha nagy minta van a háttéren, ráadásul mozaikos, de a tiéd valahogy pont jó helyen van, és az is jó hogy fekete fehér. A blog címe lehetne nagyobb és valami különlegesebb betűtípussal írva, de láttam, hogy rendeltél fejlécet, aminek nagyon örülök így sokkal szebb lesz majd a blog.
A bejegyzések betűtípusa pont tökéletes, jól olvasható. A narancssárga link címek is tökéletesek, legalább valamivel feldobtad az a nagy feketeséget.

Modulok:  Mindenképp tedd egy oldalra őket! Így nagyon bután néz ki. Illetve egy rendszeres olvasók modult is kirakhatnál, hogy ha valakit érdekel a blog fel tudjon iratkozni.

"Történet": Már Roxi kritikájánál is leírtam, hogy szeretem a személyes blogokat. Érdekes őket olvasgatni, te is jó dolgokról írsz, de a bejegyzések lehetnének kicsit hosszabbak és tartalmasabbak. Az, hogy néha beszúrsz zenéket, az nagyon jó ötlet, de például mozis bejegyzésebe nyugodtan betehetted volna, nem kell nekik külön bejegyzés. A helyesírásod egyébként tökéletes, de néha láttam egypár elgépelést, azokra figyelj!
Amúgy Michael Jackson  tényleg szuper én is nagyon szeretem.

3 megjegyzés:

  1. Én Michael Jackson rajongója vagyok! Megpróbálok akkor változtatni, remélem a fejlécem nemsokára megérkezik! Köszi a kritikát!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mondtam, hogy szereti Michaelt! Elvégre ki nem?!

      Törlés