FŐOLDAL KRITIKÁK KÉPÖZÖN RÓLAM BLOGLOVIN'

2014. január 18., szombat

Klipkritika 2 | Lea Michele: Cannonball

Sziasztok! Mielőtt belekezdenék a kritikába, szeretném megemlíteni az új design-t, ami valószínűleg mindenkinek feltűnt már. Nagyon hálás vagyok érte Dombi-channek, aki most is mint mindig remek munkát végzett, én egyszerűen imádom. Remélem senkinek sem okoz gondot kiigazodni rajta, mert tényleg azért történt néhány változás. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nos, akkor a kritika. Először is szeretnék néhány információt írni az előadóról, mert nem annyira ismert mint például Miley Cyrus. Lea Michele 28 éves, színész-énekes nő. Rengeteg híres musicalben játszott, de az átütő sikert 2009-ben érte el, amikor megkapta Rachel Berry szerepét a Glee című sorozatban.
 Én is onnan ismerem őt, és bár nem voltam oda a sorozatért, sem az általa alakított karakterért a hangja még is elvarázsolt. Utána számomra egy kicsit "eltűnt", majd nyáron hallottam róla ismét, amikor a szintén Glees párja Cory Monteith elhunyt. Nagyon nagyon sajnáltam egyébként, hiszen úgy tudom még csak 30 év körül volt. 

Ez egyébként Lea első saját dala, amit nem igazán értek, hiszen több éve már a sztárvilágban él, és hihetetlenül tehetséges, de ezt inkább nem firtatnám, nem ismerjük az okokat. 
A dal nekem elsőre nem tetszett, talán még másodszorra sem, viszont az már az első hallásra is tökéletesen megállapítható, hogy Lea hangja tényleg elképesztő. Annak ellenére, hogy nem igazán tetszett, még is késztetést éreztem arra, hogy újra és újra meghallgassam. És persze nem is kell mondanom, hogy a vége az lett, hogy tetszik, annak ellenére, hogy én nem igazán szeretem ezt a fajta mainstream popzenét. 
A klippel szemben ambivalens érzéseim vannak. Az eleje azért nem tetszett, mert számomra nem igazán idézte a dal hangulatát, túl sötét volt a dalhoz és annak mondanivalójához képest. Aztán körülbelül a 3. percben megtört a jég, és tényleg a klip is a dal igazi tartalmát mutatta. Lea egyébként elég drasztikusan lefogyott és lehet, hogy ezt csak én gondolom így, de a szemében még mindig egy hatalmas nagy szomorúságot látok, ami persze teljes mértékben érthető, de emiatt nem sikerült megfelelően átadni a dal igazi mondanivalóját. 
Mivel én nem állok nagy klipnézegető hírében, ezért nekem ez nem túl nagyon probléma, a dal egyébként nagyon szuper és a klip is szerintem egész jó lett, ahhoz képest, hogy ez legeslegelső videója. 


2 megjegyzés:

  1. Nem a legszebb lány a világon de rohadt jó ez a szám és a hangja is

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként sokkal szebb volt, meg a kisugárzása is sokkal másabb volt a barátja halála óta változott meg ennyire. :/

      Törlés